Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Απλά μαθήματα Marketing. Ο Billy και ο Γαιδαρος....

Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $100.00. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα.
 
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: «Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε.»
 

Ο Billy απάντησε: «Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω».

Ο αγρότης είπε: «δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει.»

Ο Billy είπε : «Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο.»

Ο αγρότης ρώτησε: «Τι θα τον κάνεις;».

Kαι ο Billy απάντησε : «θα τον βγάλω σε λοταρία.»
 
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας: «Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο.»
 
Kαι ο Billy απάντησε : «φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος.»
 
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε: « Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;»
 

Ο Billy είπε : «Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998.00».

Ο αγρότης ρώτησε: «Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;»,  και ο Billy απάντησε: 
«Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια.»
 


O Billy τώρα δουλεύει για την Goldman Sachs.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου